Walentynkowe świadectwo solidarności z cierpiącymi
Święty Walenty jest nie tylko patronem zakochanych ale także chorych, zwłaszcza psychicznie. Z okazji Walentynek specjalną kampanią społeczną przypomina o tym redakcja portalu DEON.pl.
2015-02-13
„Przywykliśmy, że Walentynki to święto z pogranicza sentymentów i jarmarku. Manifest miłości w wersji pop. Tymczasem redakcja DEON.pl w ramach walentynkowej kampanii #widzecie oddaje głos osobom cierpiącym” – mówi Agnieszka Masłowska z DEON.pl.
10 lutego pod adresem www.deon.pl/walentynki został uruchomiony walentynkowy serwis specjalny. W ramach codziennych wydań omawiane są problemy natury psychicznej i społecznej: depresja, alkoholizm, kompulsywne jedzenie, uzależnienie od internetu, ale również Zespół Downa czy sytuacja rodziców po stracie. W sobotę, 14 lutego portal opublikuje wywiad z aktorką Anną Dymną.
Jak informuje redakcja DEON.pl, do akcji zostali zaproszeni blogerzy i liderzy opinii w internecie. Ich publikacjom w mediach społecznościowych towarzyszy hasztag #widzecie, który ma być świadectwem solidarności z cierpiącymi.
„Za ideą kampanii stoi również fakt, że św. Walenty jest w tradycji Kościoła uznawany za obrońcę przed ciężkimi chorobami, zwłaszcza umysłowymi. Portal chce o tym przypomnieć” – mówi Masłowska.
Za realizację projektu #widzecie odpowiadają Agnieszka Masłowska, redaktor prowadzący i project manager działu Inteligentne Życie, oraz Konrad Kruczkowski, bloger, który od stycznia odpowiada za komunikację i rozwój nowych produktów portalu DEON.pl.
DEON.pl jest jednym z podmiotów grupy medialnej jezuickiego wydawnictwa WAM.